Friday, June 17, 2011

NIE CITER PASAL REKRUIT PULAK DIBAWAH AW.REJ505

           Hrm....... dh say nie dftar ( msuk kem) lwat shari dri org lain , pegi plak sorang2 tak der geng pon time tu... huuhu.... sedih tau.. coz Intan teman AW gak tak pergi sekali.. coz die nak pergi ke perak coz lawan bola jaring untuk SUPTEM.. saya terpaksa lepaskan haajat nak pergi perak... :( 
           For the firts time tu memang ar kekok(tak biasa) orang lain semua ada kawan then diorang semua dah berkenalan pon, saya jerk yang tak kenal sesaper... dah lar dapat bilik sorang2.... yang tak leh blanyer malam pertama saya berbaris boleh pensan pulak... athoi... buat malu tol!! haahahaa.. kursus ni sebulan jerk.. tapi baru seminggu dalam kem rasa cam dah nk give up sangat2!! coz memang mental kena kuat sangat2...
           sebelum tu lupa pulak nak citer 2 hari selepas saya stay dekat situ ader pulak sorang budak pompuan nie baru nak masukk.. huhuhu.. nama dia Fahanim Binti Mustafa(anim) dak nie asal dyer nuh.. jauh giler kat kulim kedah nuh... tapi memang best ar die nia kelakor giler coz mcm2 die buat dalam kem tu.. hahahaha memang saya akan ingat kenangan kita di bilik mandi.. tettt...... kuang3x.. tapi tak lame lepas tu dak sebelah bilik saya nie pon pindah kat bilik saya name die Ramisha Binti Rahim (misya)... die nie comel, kalau dari jauh nampak dah muncung die yang berdepe tu.. lalalalaa tapi saya ader lagi kawan yang best Fatimah binti To'iman(imot) dan Nurul Balqis Hidayu Binti Roslan(Qis) diorang 2 orang nie kelakor giler hahaha coz kalau gadoh memang tak leh bla... si imot nie kalau die ader jawatan memang tegas sangat2.. takowt gua... hakhakhak....... tapi saya tak tahan nak tergelak tengok die coz cam kelakor pon ader.. hahaha... kalau si Qis nie pulak pendiam sikit tapi kalau sekali start keluarkan suara memang tak leh bla.. hahaaha... FULL STOP (intro)...
               Dalam kem tu saya dikenali sebagai doraemon.. koperal suhaimi yang bagi nama tu dekat saya.. hahahaa... tapi saya suka nama tu rasa cam comel jerk.. tettt...... hahahaa....... kali pertama kowt!! dapat pegang M16 bkn senang nk dpt tgk dpan2 hahahaa.. mula dah lar baju yang tebal nak kena pakai lepas tu kasut pon dekat 2kg beratnye(spite ader tapak kuda) M16 takyah citer lar berat die cane.. itu untuk kali pertama..... tapi dah seminggu lepas tu ok lar sikit.. ehheehe... kali pertama jugak belajar macam mane nak msuk medan buat kat padang polisas tu.....  pastu rest lar kat bilik.. tiba2 saya rasa pelik atas dahi saya tibe ader bende lembik2 dan gemuk.. rupa2nya pacat atas kepala dah kenyang isap darah!!! kuang asam keping betul!!! yang tak boleh bla nyer si misya nie ingat taik lalat saya.. tu yang die buat bodo tu... heeee....... hahha... tapi kelakar kot time tu tak penah hayat saya kena pacat.... full stop(story 1)....
IMOT


QIS POSING HABIS NAMPAK..


SAYA DAN QIS


TEKA SAPE NIE??


SETAN HAHAHA..


NIE LAR ABU ZARIN, AYU,QIS  DAN..... 


PIC ANIEM NIE MEMANG PAYAH NAK DAPAT HILANG SOKMO HAHAHA..


PARA PEJUANG NEGARA


MASING-MASING MASIH CERIA WALAU KEPENATAN


PEPERANGAN DI PADANG


SUP BUNJUT DI ATAS KEPALA IMOT HAHAHA


MISYA NAMPAK SIKIT JERK.. 


FIGHTING BANET


ADER SIMA, MISYA,IZZATI(SAME NAMA KOT)  JAMIE...


EHEM..EHEM.. MISYA CERIA KOWT.. HAHA


RELAX TIME... 


FOX-ROLL


SIDE ROLL


SIDE ROLL


FALL SUPPORT


SQUAD JUMP





PT 10- 3 KIRAAN SATU C.... CAK..



GRENADE 


ENTAH X INGAT NAMA DENDA NIE



AHA.... MUKA DAH BERPELUH HILANG MACK UP


STAND 2




CRAWL...


PLATUN 2


SAYA DAN KIKI
SUKAREKAWATI


SUKARELAWATI'S


TABIK SPRING
MISYA, SAYA DAN SUZI


TERBAIK PLATUN 2


DAH X CAM MUKA SESAPE ATHOI...


PERGH!! ADIAH PERSEMBAHAN TERBAIK KOT...


NATES YANG BERANI......


MENANTI WAKTU MAKAN


TUGU WATANIAH


ERM?? ANIM, ????, SAYA


ANIM DAN SAYA


PERGH!! MISYA GET READY DAH KOWT!!


FIRST TIME PAKAI BAJU LORENG.. HEHEHE


TUGU HIDUP.. LALALA


CERIA JERK QIS TU...


CAM COMEL JERK SAYA DARI QIS.. LALALALA


UCU DAN QIS


KAMBING PANGGANG!!!

                Nie pasal fisrtday masuk medan.. pergh!!!! macam2 rasa waktu nak pulak pompuan lagi lar ken fikir macam2... teeetttttt... paham2 jelar ek... huhuhuhu yang paling tak sabar loreng muka sendiri.. memang suka sangat lar tapi pedih mata kowt... dah lar saya guna tebal giler.. tebal dari orang lain.. hehee excited terlebih.... tapi kat dalam tu macam ragam yang saya tengok mana yang pompuan dok jerit sana jerit sini takut pacat punya pasal... hahahaa mana yang dating tak yah citer lar... kuang3x...tapi bende paling penting masuk medan(hutan) adalah.... jeng..jeng,..... tu...M16 tu... sekali kena ambik abis lar.... kaw2 denda dapat.. tahniah kepada senjata yang kena ambik.. tu lar saper suruh tidur mati kan dah tak sedar senjata kena ambik... huhuhu.. nasib baik lar saya nie bernasib baik.. hihihihi... platun2 memang paling best kena macam dalam hutan.. sekali kena serangan tak tahu nak buat apa.. memang sengal betulla.. hahahahaha.... yang paling tak boleh  bla malam terakhir kitorang kena tidur dalam hujan memang sejuk giler kowt... tapi lepas hujan berhenti diorang pasang unggun api. time tu ape lagi saya orang pertama duduk depan api tu sebab tak tahan giler kesejukan yang melanda diriruku ini... huhu... esoknye ambik kau!!! terimalah hakikatnyer celah2 peha melecur baru terasa... kuang2x jalan mengengkang kowt... hahaha.. memang tak boleh bla.... bila keluar jerk dari medan sampai2 bilik jalan mengengkang jerk... cuti satu hari coz tak boleh jalan.. thankz kat aniem and misya lar coz diorg asek bawakkan makanan dekat saya.. huhu "terharuuuuu.." full stop(story2)
            Nie dya nak citer malam penutup dalam bahasa tentera malam akrab...... tu dia semua platun wajib mebuat persembahan depan tengku dato' sri kowt...... giler ah... sebelum kitorg mulakan persembahan kitorang aish... ader problem pulak masing takowt punyer pasal semua takowt nak buat.. naseb baik lar abu zarin('kipsas student" kawad terbaik kowt...) tolong settle kan... dengan sukarelawannyer mebuat persembahan walaupon kitorang tak praktis sekali pon.. memang kelakar giler.. ha?? ape?? saya buat ape?? ha.... nak tahu ker??? korang semua pasti gelak menonggeng kalau tahu saya buat ape... saya buat persembahan untuk lagu kalau berpacaran ader 3 pasangan yang menari atas pentas tu.. termasuk si abu zarin nie lar.. saya?? saya?? heheheh.. saya of coz lar jadi setan "kamu yang kedua aku yang ketiga hahahahaha" ..... mack up tu paling tak tahan semua ketawa time saya buat watak tu.. nasib baik semua suka.. aish3... tak sangka menjadi dan menjadi juara yang paling tak tahan tu!!! giler ah.. main hentam jerk leh jadik juara..... ish3....... korang semua boleh jadikan nie sebagai tauladan..... malam tu kitorang tidur sampai pukul 3.... aha... esok tu konon2nyer nak ikot budak2 nie balik UMP tapi.... kedua bonda dan ayahnda saya pulak sibuk nak ambik jugak.. ta pelah... lagipun cuti saya tak dapat habiskan masa dengan diorang.. ikut jelar... hehehe... tu namanya tak ada rezeki.... dahulukan mana yang lebih penting dulu.. heheehe.... by the nie jelar cerita terakhir saya dari ke tu... kalaua ader yang tertinggal tak perlu dibangkitkan lagi coz semuanya boleh dijadikan kenangan yang paling indah sekali.....  CHAIYOK!!!! CHAIYOK!!!! ASKAR WATANIAH REJIMEN 505 BATALION 1 DAN PALING BEST ADALAH PLATUN 2!!!!!!!
               


No comments: