Tuesday, September 27, 2011

ERM....... DILEMA WANITA......

"Dah lame lar pulak tak update blog "....
Adoiyai.. sebut jerk dilema wanita. itu adalah saya..... kenapa saya cakap macam tu?? wah........... sopan ayu mungkin itu bukan saya.. tapi yang penting penceria,peramah,pemanis,pemasin " secukup rasa.." lalalaa..... bak kate shaizee sam "dalam hati ader taman" gitu... ish3..... ok stop just continue point yang sebenar.. ehehehehe
dah dapat kejer  dilema pulak... time tak dapat mengomel.. tapi saya tak sangka pulak dapat kerja dekat menara promet tu..... tu company besar sangat pulak dah... takot tak mampu nak buat jerk.... ramai yang nasihatkan saya suruh pergi jer dulu... "belom cuba belom tahu.." tapi takot tak mampu nak pikul jerk.. biasanya company besar2 nie demand dier tinggi sikit... hrm....... puas dok berfikir.. tapi dalam masa yang sama saya ader jugak cari kerja yang lain..... hope sooo..... dapat!!! huh!!!!! kepala dah pusing2 nie dok fikir benda nie jerk... kalau korang tahu macam mane nak buat.. bagi lar pendapat dekat saya... saya akan kata mejority.....  hehehe..
tapi saya dapat tahu pulak HOT FM tengah nk cari penyampai radio diorang "means ada ujibakat lar.. " haish!!!!! dah lame giler dok tunggu peluang macam nie.. yang nie memang kompom nak cuba rugi kalau saya tak cuba... kalau nasib menyebelahi saya ALHAMDULILLAH...... bersyukur sangat lar kalau dapat.. tapi kalau tak dapat nak buat macam mana.. memang ta ader rezeki namanya... huhuu... tapi saya akan cuba buktikan dekat orang yang sepatutnya saya boleh berjaya suatu hari nanti dan saya tak nak dipandang rendah oleh si dia!!!! inilah satu2 nya azam saya dari dulu puas sudah bertahan selama ini.. akan saya cuba selagi terdaya! amin.... dengan berkat doa mami (RAMLAH MAHADI) yang tercinta insyaallah.. i can do it!! korang semua pon doakan lar jugak yang terbaik untuk saya... 
sebelum  terlupa dan juga baru teringat nak cakap dah tak lama dah saya nak habis praktikal..... memang rase  sekejab sangat2!! macam tak percaya... terima kasih kepada semua warga jujurco sdn. bhd. kerana banyak bagi kami ilmu yang terhingga.... terumtanya di department IT (abg poji, abg paan..k.siti...) korang lar paling sporting... huhuhu tQ sangat2.. yang penitng time kitorang dah habis jangan lupa bagi hadiah besar2 tau.. huhuu....

No comments: